poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Poczatek tygodniaa i ....


Heej mordeczki ;3! Jak wam miną dzień ? Jak tam w szkole ? Bo nam wspaniale.
Początek tygodnia i u nas na blogu szykują się zmiany , ponieważ ''Pina'' już nie będzie prowadzić z nami bloga. Ale nie martwcie się nadal będziemy pisać i go prowadzić tylko bez Piny . Tak jak wspominałyśmy w poprzednim poście nie mogłyśmy się spotkać w sobotę, ale za to dziś po szkole wybrałyśmy się na sesję z naszym kolegą Mańkiem (Mariuszem). Było bardzo fajnie , poszliśmy nad rzekę Bug porobić sobie kilka fotek na jego tle. W czasie sesji podpłynęła łódka ze Służby Celnej i dwóch facetów pytało nas czy mamy jakieś zezwolenie żeby tu przebywać. Hehe ale i tak zrobiłyśmy sobie parę zdjęć pomimo, że nie mieliśmy pozwolenia. Po skończeniu robienia zdjęć poszliśmy w stronę domu Mony, wtedy zaczął padać deszcz i Doma bardzo się ucieszyła, ponieważ bardzo stęskniła się za nim. Bardzo zmokliśmy.
No i tak skończył się czas spędzony dzisiaj razem :) Mamy nadzieje, że nie zanudzamy was takimi postami. Pozdrawiamyy ! ;*











6 komentarzy:

  1. U mnie też padał deszcz. Najgorsze jest to, że nie miałam kaptura i cała zmokłam :(
    Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie:

    wyrazamsiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obserwuje i liczę na obserwacje

    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, czekam na kolejną notke! Kocham twój sposób pisania i świetny wygląd bloga ♥
    Skomentujesz nową notke? :) ---- > NOTKA ♥♥♥♥♥♥ + zaobserwujesz mnie? Staram się o współprace z firmą. Zaobserwuj a nie pożałujesz! Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog:) obserwuję +liczę na rewanż było by mi bardzo miło:)
    xxoxxoxxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!! .
    ZAPRASZAM do mnie jak ci się spodoba,zaobserwuj ja się na pewno zrewanżuję ! :)
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia dziewczyny;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz DZIĘKUJEMY ♥♥ !
Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
Za obserwacje dziękujemy i staramy się odwdzięczać !